helgen

Nu har vi haft fullt upp!
I fredags var vi och hämtade mormorKaren på arlanda. På vägen hem satt Millie mest och stirrade på henne och vågade inte alls mycket.
När vi vaknade nästa morgon så började hon ta kontakt och sen dess är de som bästa vänner :)
De sjunger och pratar massor och har så mysigt!

Igår hade vi en supermysig dag också! (Tyvärr glömde jag ta bilder :(
Vi åkte till en liten strand som ligger i sollentuna. Jag, pappa, Millie, mormorKaren, Jorge, Elin och storkusinerna Amanda och Danien.
Vi åt god myspicknick, massa frukt och goda kakor :) några badade även men Millie vågade knappt känna med fötterna.
Efter åkte vi alla hem till oss och tittade på fotboll och sen köpte vi hem kinamat.
Resten av kvällen satt vi och bara pratade och umgicks :)

Idag tog vi det lugnt hela förmiddagen. Och efter lunch fick jag och Karen till centrum och kollade runt i säkert fyra timmar :)
Vid fem gick vi hem till mosterVali där hela tjocka släkten samlades idag och åt tacomiddag och firade att Linus fyllt år! Millie var sååå glad och lycklig med alla sex kusinerna! Sprang efter och ville leka med de, och de ochså vill leka lite med henne :)

Juste, de två sista dagarna har Millie bara sovit en vila och det har gått jättebra. Hon har då även sovit till sju på morgonen! Hoppas det fortsätter såhär bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0