Långhelg

Igår åkte jag och Millie ner till bollstanäs. Där mötte vi Jacque&Lovine och gick och träffade ett stort gäng mammor med deras barn. Det var så mysigr så. Vi åt picknick och lekte. Millie var mer intresserad av att vara på den stora lekplatsen med de stora skolbarnen som kom sen och lekte.

På kvällen sen efter middagen gick vi ut och provade cykeln litegrann. Usch det är verkligen läskigt när jag inte har cyklat på så länge!

Sen gick Millie på promenad och hem till farmor med henne och pappa, och jag åkte hem till mina föräldrar för igår kom min morbror från chile. så vi hade lite trevlig middag!

Idag fick jag sovmorgon! Millie sov hela natten och vaknade 6.40 då hämtade jag henne och så låg vi kvar i sänhen en timme till och gosade och halvsov. Mys!
Vi år frukost, lekte här hemma och sen gick ut och lekte. Våran gård är inte als rolig nu när det byggs härute. De har stängt av halva så man kan inte åka rutschkana :( vi gick promenad istället. Millie jagade hundar, änder och fåglar :)

När vi kom in sen och kl blev elva så åt vi lunch, Millie började bli jättetrött eftersom jag hållt henne vaken för att bara få en sovvila.
Men det gick bra. Hon sov nästan två timmar.
Pappa kom hem tidigt från jobbet, vi åt lite mellanmål och gick ut och lekte igen. Hon ramlade och slog sig och fick et sår på pannan :( men hade som roligast i en trapp med ramp, här behövs ingen lekplats heller ;)

Sen åkte vi till mexicana och åt middag där.
När vi kom hem hämtade vi cykeln och tog några varv. Millie verkade rätt glad och nöjd därbak och jag jätteskakig och ovan!
Efter cyklingen gick vi upp till farmor och farfar och åt glass :)
Det blev sent så vi kom hem och la Millie.
Vilken mysig dag såhär innan långhelgen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0