måndag

Idag började dagen kl fem igen, så efter lek och frukost så sov Millie igen vid åtta. När hon vaknade fixade vi iordning oss och träffade Jacque&Lovi. Vi åt picknick ute på våran gård och lekte.

Vi sa hejdå till de och gick hem. Sen sov Millie eftermiddagsvila som jag tidigarelagt för att försöka få henne ordentligt trött till kvällen om hopp att hon ska sova längre på morgonen.
När hon vaknade åt vi en knäckemacka till mellanmål och strax efter kom pappa hem.
Vi gick och handlade en matlagningsgrädde och pappa lagade sin goda köttfärssås som jag och Millie tycker så mycket om :)

Sen har vi städat och haft oss ikväll. Millie ganska grinig men så rolig när hon går från grin till dansande och glad på en sekund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0