Musses nya skor

Igår fick Musse ett par av Millies gamla skor, det tyckte hon var roligt!

Idag sov Millie till sex, lite sovmorgon :) vi lät pappa sova ut lite som kom hem sent inatt och vi gick upp och lyssnade på musik och sen bakade scones till frukost.
Vi var hemma på förmiddagen. Efter Millies vila fick hon lunch och sen gick vi till centrum och bytte några storlekar på kläder till Millie. Sen tog vi bussen hem till mormor och morfar.

Idag var det bara vi tre där och morbror Roberto. Lugnt denna söndag :)
När Millie sen vaknade ville hon inte ha nån mat. Men när man är hos mormor och morfar så behöver man tydligen inte det (enligt de) för det fanns ju glass! Hhaha, ja glass var det inga problem att få i sig!
Millie och morbror lekte med musse. Oj vad Millie skrattade!

Efter att jag somnat en stund på golvet så väckte de mig och så gick vi till bussen och åkte hem.
Millie fick i sig bra med middag här hemma istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0