Nationaldagen=ätardag

Idag jobbade pappa såklart så jag och Millie var lite ensamma. Men vi åkte hem till mormor och morfar och umgicks lite. Vi gick och åt pizzalunch ute i det fina vädret :)

Efter att Millie sovit vila kom pappa och hämtade oss. Vi åkte och handlade lite snabbt och sen hem.
Till middag sen gick vi och åt på kinarestaurangen. Mums! Millie vart gnällig och hade inte lust att sitta still men hon åt massor med ris, och vi festade till det med glass till efterrätt, då satt hon visst still! Jag åt självklart friterad banan med glass, jag blir lika chokad varje gång när jag kommer på hur jäkla gott detär!

Vi promenerade hem i den sköna eftermiddagssolen, så underbart det är med sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0