Nu har jag allt!!!

Idag var jag och Millie på öppna förskolan på förmiddagen. Vi hade sångsamling, målade lite och åt lunch. Sen gick vi hem i regnet och lystnade på musik och dansade :)

På eftermiddagen åt vi middag och sen åkte vi till fresta och köpte en vagn som jag hittat på blocket. Jag gjorde det nog för Linus skull eftersom han prompt skulle ha en ny. Men jag är nöjd! En mycket smidigare och lite mindre även fast det är stor :) haha.
Sen åkte vi vidare till svartrökarnas där pappa hade beställt en köttpåse. Millie hittade en spännande björn som hon hälsade på och pratade med!

När vi parkerade bilen hittade vi farmor, så hon följde med oss på provturen med nya vagnen när vi gick och köpte blöjor.

Nu har jag även allt fixat!!
Jag hade satt ett tak på ca 1500kr på en cykel, korg, stol och hjälm men plötsligt var det som om jag hade "gud" på min sida haha och nu harjag hittat riktiga fynd! Igår köpte jjag en cykel för 500. Idag en cykelstol till Millie för 75 och en hjälm för 20! Nu måste vi bara sätta fast, stolen och ut och köra! Men jag måste nog köra några varv utan Millie innan jag vågar sätta henne bak!!


Kommentarer
mormor

Me alegro tanto por tí gordita mia. Así puedes cuidar tus pesitos para que alcances a ahorrar y para muchas otras cosas.Besitos para los 3!!!!

Svar: Gracias a ustedes mamtita y papito lindo por toda la ayuda!! Si no fuera por ustedes todabia estuviera buscando!!
Michelle

2013-06-14 @ 14:46:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0