ny vagn

Idag tog vi det lugnt här hemma på förmiddagen. När Millie vaknade från vilan åkte vi till "Kom" och åt lite lunch och kikade på loppisgrejer. Millie fick en fin virkad morot till sitt kök. Sen åkte vi till barnens hus och köpte en slang till däcket så nu funkar vagnen, hoppas bara de kommer och fixar hissen imorgon annars kan vi inte ta oss lång härifrån :/

Vi åkte hem och Millie sov eftermiddagsvila. Jag och Linus satte igång en gryta med köttbitar och morötter som dick stå och puttra länge.
När Millie vaknade somnade visst jag på soffan haha. Men hon och pappa väckte mig och så kokade jag ris och sen åt vi den goda grytan. Mm så gott och mört köttet blev! I vanliga fall har Millie lite svårt att äta kött men det här gick bra!

Efter middagen gick vi upp till farmor och farfar och farbrorCharlie.Farmor hade sagt att Millie skulle ta med sig sin Musse, så hon gjorde det. När vi kom dit stog det en jättefin liten briovagn till Millie från dem och gammelfamor och Helge.
Vi åt söndagsglass som har blivit en liten tradition nu på sommaren, och Millie körde runt på sin vagn :)

Tack snälla ni för den fina vagnen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0