pappa 26 år

Grattis pappaLinus på din 26års dag!

Idag vaknade Millie tidigt igen, jag som trodde hon hade slutat med det... hon blev grinig en stund efter frukosten och bara grät för allt. Men efter sin vila vaknade hon på mycket bättre humör!
Vi åt lunch och skyndade oss att ta bussen till kairo. Där mötte vi Jacque&Lovine.
Åh så mysigt vi har haft det!!
Millie hittade snabbt ner till vattnet och började bada på en gång. Jag fick dra i henne för hon bara skulle gå längre ut där hon nästan inte bottnade!
Ni får se lite mysiga bilder på lilla tjockisen :)

Vi kom hem, åt middag och fixade lite tårta för då kom farmor, farfar, farbrorCharlie, gammelfarmor och Helge hit och firade pappa.
Vi åt marängtårta och lite kakor, gott!
En härlig dag har vi haft :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0