Pappa på akuen

Imorse vaknade vi som vanligt lite innan sex. Vi gick upp lite lugnt och pappa började berätta att hade ont i bröstet. Tysligen hade han fått lite ont igår vid något tillfälle. Men nu gjorde det konstant ont att han bara ville gråta. Jag och Millie satte oss och åt frukost och han ringde till vårdupplysningen. De ville skicka en ambulans men han sa att han kunde ta sig in själv men han fick inte köra sa de!
Han fick skjuts till Danderyd av mina föräldrar. Han trodde han skulle dö, att det var fel på hjärtat. Jag var ganska mycket lugnare.
Han blev direkt skickad till hjärtavdelningen och fick ekg apparat, blodprover, ultraljud och efter att allt visade jättebra värden känndes det lugnare. Han har visst fått en skada på bröstmuskelt. Han hade ju lika ont för det men han fattade ju att han inte skulle dö iallafall av det.

Millie sov när pappa kom hem. När hon vaknade åt vi lunch tillsammans och sen åkte vi till barnens hus och köpte en liten pool till Millie som hon kan få bada i hos farmor :)

Annars har vi bara varit hemma och busat och lekt, passade bra i eftermiddag när regnet vräkte ner :)

Har haft en riktigt tokig unge här hemma idag. Röjt, dansat och hoppat som en galning


Kommentarer
Jacqueline

Oj vilken tur att det inte var något allvarligt med Linus !!

Synd att ni inte fick sovmorgon igen <3
Puss puss

2013-06-01 @ 22:41:57
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0