pyjamasMillie

Idag har det sett ut som om Millie har haft pyjamas på sig, men se så söt hon sett ut!

Vi började dagen med att vara hemma. Millie sov vila och sen fick jag väcka henne och så åt vi lunch snabbt innan vi sprang till bussen och åkte ner till lek och bus där vi mötte upp Jacque&Lovine. Vi lekte och hade kul. Mickan och Linda kom ner med alla sina barn också :D
Tråkigt nog kunde jag knappt prata med de för jag hade fullt upp att gå efter Millie.
Hon är verkligen inte rädd för mycket, går vart hon vill och klättrar och tittar inte ens bak om jag är med eller inte!

Efter massa klättrande och lite fika gick vi. Det var dags för Millie att sova så jag passade på att promenera hem när hon sov i vagnen.
När vi kom hem väckte jag henne igen. Vi lagade middag, åt och åkte iväg och storhandlade.
På vägen hem gick vi förbi hon farmor och farfar och lekte lite ute. Millie fick ge Gertrud lite hundgodis :)

Millie när hon leker med sin fina vagn :) men jag blir så trött på henne för så fort den tar emot så skriker hon till för att hon sitter fast (och den är ju ganska stor för henne och våran lägenhet. Haha så hon går ju runt och gnäller hela tiden för det tar emot överallt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0