snoris

Igår kväll vaknade Millie med ett hysteriskt skrik nästan. Hon hostade och var så täppt i näsan. Men allt blir så tokigt för hon vill inte somna utan napp men när hon tar den så kan hon inte andas och börjar skrika och gråta. Tokunge! Halv två vaknade hon sista gången och jag kunde äntligen få somna.
Hon sov till sex och när jag tog upp henne hade hon torkat snor runt halva näsan. Haha fy bara hon inte blir sjuk så nöjer vi oss med snor.

Vid nio somnade hon förmiddagsvila och jag gick också och la mig i sängen och så sov vi till kvart i elva, underbart!

När hon vaknade sen åkte vi ner till lek&bus med några vänner. Jag kände att Millie ändå mår bra och så, så lite lek skadar ju inte :)
Hon klättrade, hoppade runt som en galning och hade roligt men blev lätt frustrerad när hon inte kunde ta sig ner.
Hon har verkligen börjat visa en annan envis och skrikig sida nu när hon inte får aom hon vill!

Vi promenerade hem från infra och Millie sov en stund i vagnen.
När pappa kom hem åt vi middag och sen åkte vi till rusta. Vi köpte med oss jordgubbar och gick hem till mormor och morfar och fikade lite gubbar och körsbär :)

Nu sover Millie, hon har vaknat en gång sådär hysteriskt igen. Jag fick ta upp henne och lugna ner henne. Hon hostkräktes en liten slemklump och så lyckades hon somna om utan nappen. Så hoppas resten av natten går bra.


Kommentarer
Farmor

Gos-unge! Hoppas att du inte är sämre idag, vi ska ju gå på glasspromenad efter middagen! Ha en rolig dag, puss från Farmor

2013-06-19 @ 07:08:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0