sommar!!

Jag ligger här i soffan och är så glad över vilken underbart skön dag vi haft :)

Lite jobbigt bara att dagen började redan kl fem, för då vakna Millie och ville inte somna om.
Hon sov förmiddagsvila sen tidigt kl åtta, sov till tio. Vi lekte lite hemma, åt lite lunch innan vi gick till Ica och handlade och sen vidare hem till farmor och farfar och farbror Charlie.
Där lekte vi en stund och sen sov Millie efterrmiddagsvila i vagnen. Då solade vi och njöt av värmen :)
Millie sov nästan två timmar igen! Och när hon vaknade hade vi börjat grilla så hon fick komma och sätta sig vid bordet och mumsa på en gång.
Vi grillade hamburgare och chorizo, gott!

Sen fick Millie bada! Wiho! Hon gick nog runt i över en timma ur och i poolen, lekte och plaskade och tog en glasspaus till och med.

Vi åt glass och jordgubbar innan vi började dra oss hem.
Men det blev en tur förbi ankorna innan vi kom hem.

Jag älskar sånna här dagar, vi har verkligen njutit och haft det så skönt!


Kommentarer
mormor

Que fotos mas lindas Chichi!!!!!!!! Besitos. Qué lindo que hayan disfrutado el día junto a los papis de Linus.

2013-06-02 @ 22:33:54
mormor

No salió el coemntario que hice antes ;-(( Lo vuelvo a escribir. Están lindas las fotos Chichi! Besitos para los tres!!!!!

2013-06-02 @ 22:37:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0