stängda förskolan

Idag var sista dagen som öppna förskolan hade öpper innan sommaruppehållet. Så vi var självklart där när det var extra festligt. Vi kom dit precis till sångsamlingen. Efter det var det lek, Millie älskar att åka i deras lilla rutschkana, upp och ner, upp och ner, tröttnar aldrig! Sen åt vi lunch jag hade med mig och så bjöd de på glass och bullar! Det tyckte jag och Millie var mums :)
Vi lekte lite till och "degade" innan det stängde.
Millie fick även låna deras samlingsdocka som hon vart så förtjust i. Hon kramade henne, åkte bil och båt med henne. Skjutsade henne i vagn och till och med åkte rutschkana med henne!

Det känns lite tråkigt att det stänger nu, men vi har verkligen haft kul och varit glada att spendera många timmar där. Det är verkligen en fantastisk sak som finns!

Sen gick vi hem. Tog en eftermiddagsvila och sen kom pappa hem precis när Millie skulle vakna. Vi lagade middag och åt. Sen tog vi en promenad och skulle se om hästarna var ute i stora wäsby, det var de inte :(
Det rog en evighet att gå hem eftersom Millie skulle plaska med händerna i varje pyttevattenpöl hon hittade :)

När vi kom hem var det baddags, välling, borsta tänderna och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0