storsko

Idag vaknade vi som vanligt vid fem. Millie ville ta på sig pappas skor :)

Vi softade, åt frukost och sen sov Millie morgonvila vid åtta till halv tio. Under tiden gjorde jag ugnspannkaka.

När hon vaknade packade jag med lite pannkaka och så gick vi till öppna förskolan. Vi sjöng, lekte ute på deras innegård och åt lunchen som jag packade med.
Sen stängde de tolv och då gick vi hem. Vi hann knappt vara hemma innan vi gick ut och mötte moster Cami.
Vi följde med henne till arbetsförmedlingen och när hpn var klar fick Millie sova i vagnen en stund.


Under tiden åt jag och Cami subway och så tittade vi runt på secondhanden (jag kom på nu att jag skulle köpa en ram där men det glömde jag helt bort)

Sen gick vi hem och lekte lite.
Cami åkte och jag och Millie blev själva. Vi lagade middag och åt, sen kom farmor och hämtade Millie. De gick hem till gammelfarmor och Helge. Där hade de haft det så mysigt och ätit glass och kakor och druckit saft.

De var borta i två timmar och jag satt här ensam hemma utan nått att föra, det var konstigt och tråkigt., haha.
Pappa kom hem strax innan Millie så de hann gosa lite innan Millie skulle sova.

Juste, nu klättrar Millie upp på sin stol. Där satt hon så glatt och lekte med sina frukter med benen i samma hål!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0