väsbyfestival

Jag börjar med gårdagen:
Pappa jobbade och jag och Millie var hemma, vi tog med oss lunchen ut och åt den ute på gården. Det var mysigt!

Vi var där ettt bra tag. Millie hittade två äldre flickor i tioårsåldern som hon vinkade till, ropade på och sprang efter. Haha. Sen gick vi in och sov.
När pappa kom hem så åkte jag in till stan.

Jag och mina bröder gick till mosebacke och tog några öl. Vi fick de bästa platserna och satt där i den underbara kvällssolen och tittade ut över vackra stockholm.


Det blev några öl fler än vi tänkt och vi gick därifrån glada i hatten.
Vi åt på burger king innan vi åkte hem :)
En underbar kväll!

Idag fick jag lite sovmorgon, Millie och pappa hade varit och köpt frallor till frukost när jag gick upp :)

Efter lunch gick vi ner och spanade in väsbyfestivalen. Det var mycket folk och såå varmt! Vi tittade på söta djur, små getter, lam och en liten gris. Men Millie vågade inte klappa. Hon tyckte även att tupparna (eller vad det var) var de roligaste.
Jag köpte hem fyra påsar te och Millie fick en ballong

Vi vinkade av pappa vid stationen för han skulle iväg till gröna lund med några vänner. Kul för honom!

Millie sov eftermiddagsvila och efter lite lek och middag gick vi ner till väsbyfestivalen igen. Tittade på djuren igen, tre hästar såg vi också, och så köpte vi en munk att mumsa på :)

Sen lekte vi ute en stund innan vi gick hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0