wiihooo

Såhär glada är vi denna morgon för ikväll kommer mamma/mormor Karen!!!

Igår sov Millie till halv åtta! Underbart! Det enda som är konstigt är att hon har börjat vakna på nätterna igen, en eller två gånger. Konstigt...
Men det var skönt med litr sovmorgon. När vi gått upp, ätit frukost och lyssnat på musik (som är Millies nya grej, sätta på cdspelaren) så åkte vi hem till Linda, Meja och Max. Mickan med sina barn Noel, Levi och Milo kom också dit. Vi åt lunch och sen fick Millie sova sin enda vila för dagen. Vad skönt att vi vuxna hann prata massor då :) när de små barnen sov och de stora sköter sig själva och leker så fint!
Millie hittade en gräsklippare som hon tyckte om

Vi kom hem innan fem, åt middag lekte lite och så gick Millie ut med pappa och farmor, och jag gick ut med mina två vänner Helenorna :)
Vi var på tiger, jag drack en god mojito och en päroncider :) prat och skratt och lika roligt som alltid!

Idag är det fredag och jag bara längtar tills ikväll när jag får kram min mammaKaren som jag inte gjort på 14 månader! Ska bli så härligt att ha henne här i två veckor och njuta tillsammans av Millie och sommaren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0