barnfri redag

Idag har jag nästan varit barnfri hela dagen. Det är skönt nångång ibland såhär :)

Jag gick upp tidigt med Millie idag. Vi tog det lugnt, tittade på tv, fixade frukost och väckte pappa. Sen lekte vi lite hemma och vid tio gick både Millie och pappa och la sig och sov. Klockan blev tolv utan att de vaknade och jag åkte in till stan för att möta min syster Cami.
Självklart blev det lite shopping som det ofta blir för oss :) Jag köpte en skjorta och Millie fick ett par skor, riktiga kavat skor! Får pröva någon dag och se hur det går.
Sen gick vi hem till henne, åt lunch och umgicks. Senare åkte vi och tittade inne på panduro innan jag tog tåget hem, åh vad jag skulle vilja köpa allt som finns på panduro för att ha hemma och pyssla med vad man vill när man vill! Underbara saker har de!

När jag kom hem var klockan nästan sju och pappa och Millie var fortfarande ute och flängde, de hade varit hos farmor, farfar och farbror Charlie och ätit middag där.
De kom hem precis efter mig så att jag hann kramas och prata med Millie innan det var dags att sova!

Smaka?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0