Bebisar och träning

Idag åkte jag och Millie hem till Linda som hade lilla två månadersMax hemma. Dit kom också Mickan och tre veckorsMilo. Oj vila söta små grabbar!
Jag som tycker Millie är bebis inser snabbt att hon börjar bli stor!
Vi hade jättemysigt och satt och pratade länge när barnen sov. Mot slutet så var alla vakna och Millie röjde runt.

Sen ikväll var det dags för mig att komma igång med min träning.
Jag och Camilla åkte ner till sats och fixade allt det sista och så gick vi på ett roligt zumba pass. Kändes riktigt skönt att jag nästan längtar efter lite träningsvärk ;)

När jag kom hem var det underbart att mötas av en glad Millie som kom och pussade mig. Hon har varit så rolig sen ikväll. Hämtat en liten stekpanna och visp som är hennes, bankat de mot varandra så de låter och sjungt och skrattat sammtidigt. Haha så roligt att se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0