böcker

Idag har vi varit på biblioteket och lämnat tillbaka mina böcker och lånat nya till Millie. Fyra böcker lånade hon hem (med hårda sidor annars får man skämmas när man ska lämna tillbaka de) en på spanska också!
Det är roligt att se att hon börjar intressera sig av böcker, ibland bläddrar hon gärna själv och andra gånger kommer hon med en i handen och vill att man ska läsa.

Sen har vi bara varit hemma. Till middag gorde jag ris med kycklinggryta. Millie var inte så förtjust verkade det som men när hon fick äta själv gick det bättre, men ni förstår ju hur det blir av att äta ris med händerna...
Millie är så rolig som har lärt sig lite nya saker! Nu kan hon slänga slängpussar på sitt egna lilla sätt :) När man säger att hon ska flörta blinkar hon med ögonen så roligt ;) och så har hon nu börjat ta upp telefonen mot örat och babblar högt! Juste! hon lägger pussel också! haha hon tar bort bitarna mest men nu har hon börjat att lägga de på brickan också, se så fint det blir, haha sötnos


Kommentarer
Farmor

Duktiga Millie! Längtar efter dig, nu var det några dagar sen vi sågs! Slängpuss från mig till dig.

Svar: Millie längtar nog efter dig också! Du får bli frisk snart så att ni kan pussas lite!
Michelle

2013-03-19 @ 07:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0