Elsa

Imorse var jag och Camilla på ett riktigt hårt pass! Seniorcykling och seniorshape. Haha det var skitkul att gå med alla "gamlingar" som är mer vältränade än mig! Men jag hatar ju att cykla så en halvtimme cykling tog jag mig igenom ändå, usch så jobbigt det var. Sen en halvtimma gympa. Det var faktiskt jobbigt och skönt!

Jag kom hem, duchade och så kom Jacque och Lovine hit och sen kom Diana och lilla tvåmånadersElsa hit :)
Vi satt och pratade och hade trevligt, de stora tjejerna lekte lite och Elsa fick ligga i soffan och bara vara liten och söt :)

Annars har Millie varit lite hängig idag och febrig på grund av sprutorna :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0