En glad bebis!

åh vad glada vi är jag och Linus för att vår gamla glada Millie är tillbaka!
Hon sov mycket bättre inatt och är mycket piggare! Hon var hur glad som hellst imorse och åt frukost så glatt.
Efter hennes vila åkte vi ner och busade och lekte på lek&bus :)
Millie var så glad och kröp runt överallt och åt en hel burk mat till lunch. Så skönt att hon börjar bli sitt gamla jag.

Vi kom hem efter mycket lek och hon sov en stund, men när hon vaknade var hon lite grinig. Vi åt middag, lekte, kvällsbadade och nu sover hon förhoppningsvis gott tills imorgon :)


Kommentarer
Mickan- Mamma till Noel, Levi och Milo

Tack Michelle för din fina kommentar. Jag hade glömt hur det var med hormonerna när man precis fått barn och dessutom ammar. Så nära till tårar precis hela tiden. Förstår hur det måste varit för dig :) Man känner inte igen sig själv. Det vore jättekul att ses på en prommenad eller fika eller så! :) stor kram till dig! Vad skönt att läsa att Millie börjar må bättre nu!

2013-03-12 @ 12:46:25
URL: http://mickaann.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0