Gå och hålla i en hand

Idag har Millie velat gå mycke och bara hållt i sig med en hand, framsteg!

När Millie nästan sovit klart sin förmiddagsvila kom Jacuqe och Lovine hit. Millie vaknade och Lovine som går så fint gick fram till henne som stog i spjälsängen och gav henne en leksak, så söta!
Vi lekte, åt lunch och hade trevligt. Vi gick ut och lekte på gården och gungade också. Tillochmed ute på snön ville Millie gå och bara hålla i en hand :)

Senare på kvällen efter middagen kom farmor hit och lekte och jag åkte och träna. Gick på ett superjobbigt pass som heter shape. Det var nog lite för jobbigt för mig än så länge. Det var så mycket ben att jag undrar om jag kommer kunna gå imorgon...?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0