GladMillie!

Inatt vaknade Millie bara en gång! Hoppas hon fortsätter såhär, fast det var jobbigt att hon vaknade halv sex sen och ville upp. Linus gick upp med henne och jag fick en skön sovmorgon, missade tillochmed frukosten för de inte hade lyckats väcka mig när de ropade... Oj, haha.
Jag åt själv och så fixade vi iordning oss och så skjutsade pappa oss hem till Lovine och jacqueline.
Vi tog en lång och skön promenad ute på landet i den sköna solen medan tjejerna sov i vagnarna. När vi kom hem sov de fortfarande så då passade vi på att äta lunch i lite lugn och ro ;)
När tjejerna vaknade lekte vi och jagade varandra. Lovine har blivit jättebra på att gå! Så kul att se. Hon går flera meter själv! Åh vad jag längtar tills Millie kan gå också.

Sen hämtade pappa oss och vi åkte hem. Millie sov en stund och när hon vaknat åt vi middag och sen kom farmor hit och lekte och umgicks. Vi satt länge och pratade på köksgolvet medans Millie kröp runt överallt och pratade och gosade. Hon var så glad och trevlig. Mys!

När farmor gått hem fick Millie ta ett snabbt bad innan vällingen och sängen.
Det är så underbart med en gladMillie igen. Jag blir varm i hjärtat när hon är så mysig och mår bra igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0