konstig mage

Idag har jag typ varit magsjuk igen. Det är så konstigt att jag blir såhär ibland. Jag vaknade inatt och hade jätteont i hela magen och den var alldeles svullen. Morgonen fortsatte med ett par toabesök som tillsist avslutades med en stor spya och sen blev det bättre. Men hela dagen har magen levt rövare och låtit massor och så får jag ont till och från.

På dagen tog vi en promenad till ica för vi märkte att vi nästan var helt utan blöjor! Sen var vi hemma och efter middagen så kvällsgungade vi lite ute på gården :)

Millie har börjat med raseriutbrott nu när hon inte får klättra upp i soffan. Och hon ska ju upp hela tiden så det blir mycket skrik och gråt. Jobbigt för man kan ju inte ta bort soffan... Vet inte hur det ska lösas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0