magsjuka?

Idag har hela familjen varit lite dåliga och konstiga i magen. Jag började inatt, sen Linus imorse, men Millie har nog mått bäst, bara bajsat lite mer än vanligt. Vi kanske fick nån bacill på ringblomman igår... Men vi har ändå ätit under dagen och mer har inte hänt så hoppas det var över så snabbt.
Millie har ikväll varit gnällig och kännts lite varm, hoppas jag bara inbillade mig.

Eftersom vi inte mått så bra har vi varit hemma. Millie fick sova ute på balkongen gör att få i sig så lite baciller så möjligt och vi har vädrat massor. Vi tog en liten promenad efter lunch för att andas lite friskluft och hälsa på änderna.

En ganska tråkig lördag när det blir såhär, hoppas det inte blir mer sjukt nu. Millie har stått och dansat upp och ner när vi har haft hennes skiva på med barnvisor. Hon är så rolig för hon böjer ner huvudet och tittar neråt medans hon stutsar upp och ner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0