Påskdagen

Efter att Fernando ringde till oss och undrade när Millie skulle komma så åkte vi till mormor och morfar så fort hon vaknat från sin vila. Kusinerna hade sovit över där och sen de vaknade vid sex så hade Fernando börjat fråga när Millie skulle komma, sötnos! Men idag var vi inte alls många.. Mormor, morfar, vi tre, Roberto plus familj.

Vi åt gott och till efterrätt våfflor eftersom vi inte åt det vid våffeldagen :) mums!
Snabbt och plötsligt blev vi kvar där ensamma med mormor för att morfar och Linda fick åka in till akuten med fernando för de trodde han hade fått en alergisk reaktion mot en spruta han fått. Och då åkte Roberto och Isabelle hem sammtidigt. Så vi väntde på att Millie skulle vakna från sin vila och så åkte jag och Millie hem till de för att leka vidare där med Isabelle.
Vi hade jätteroligt och lekte, hade disco och dansade och utforskade massor med leksaker!
Lite senare kom Fernando och Linda hem och som tur var så var det ingen reaktion mot sprutan utan det var bara eksem.
Vi lekte star wars och åt en senare middag än vad Millie är van vid men hon var hur glad och nöjd som hellst där. Det var som om hon struntade fullständigt i att jag var där, hon lekte själv och med Isabelle och med min bror hellre än med mig :) nu märks det att hon börjar bli större, och kusinerna leker mer tillsammans nu också! Så mysigt!


Kommentarer
mormor.

Me encanta leer lo que escribes gordita linda. Es tan valiosa todo lo que cuentas. Millie te lo agradecerá cuando esté mas grande. Te felicito Chichi hermosa, lo haces muy bien y aunque soy dejada para leer mas seguido, cuando lo hago disfruto leer los detalles con que cuentas los hechos. Te quiero tanto tanto.

2013-04-02 @ 19:16:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0