Roadtrip

Igår gjorde vi inte så mycket. När Millie vaknat från sin förmiddagsvila åt hon lunch och åkte med pappa och farbror charlie till stinsen och fikade :) jag gick hem till Camilla och hängde med henne och Hailey. Det var mysigt och roligt att umgås med ett annat barn än sitt eget en stund :)

Idag var vi så tokiga att vi åkte till enköping för att gå och shoppa på den berömda godisgallerian! Ojojoj så mycket godis de har där!
Vi har inte köpt hem godis på en månad så då tyckte vi att vi skulle festa till det med att köpa roligt godis som är lite ovanligare. Haha vilka tjockisar vi är!

Påvägen hem tyckte jag att Millie och jag skulle förbi och hälsa på på Ringblomman. Millies framtida förskola :)
Millie trivdes och tog för sig. Lekte och brydde sig inte om mig. Vi fick bulle till mellanmål också, mums! Det var roligt att se henne leka där.

Sen kom vi hem och hon och pappa tog en tvåtimmarsvila!
Kl fem väckte jag de och sa att farmor var påväg, så hon kom och lekte med Millie medans vi fixade med middag.

Nu ska vi titta på något roligt och äta godis :) Trevlig helg på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0