sjuk igen :(

Inatt hade Millie jättehög feber. Ville inte sova i sin säng så vi klädde av henne och hon sov mellan oss i sängen. Hon vaknade till och från och var ledsen. Stackars lilla. Och stackars mig som sov dåligt också :(
Så jag gick upp med henne imorse med ett öga stängt fortfarande... Vi satt och tittade på tv och jag lyckades göra den första flätan i Millie fjun!! Wieee :)

Hon mår alltid bättre på morgonen och sämre till kvällarna.
Hon har även varit ganska slemhostig idag. Hon har inte haft så hög feber som sist när hon inte orkade nånting. Utan nu orkar hon gnäla massor. Men det är synd om henne och det är så tråkigt för vi blir så trötta och utmattade också. Hoppas det går över fort nu.

Idag gick vi ändå till Ica med Millie, lite friskluft kan väl inte skada?
Sen sov jag och Millie eftermiddagsvila i över två timmar!
Middag var hon inte så sugen på, men frukt gick ner och självklart glass som pappa köpt till Millie :)



Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Stackars lilla Millie, du får krya på dig! Oj vad söt fläta hon har.
Kram till er alla tre från oss

2013-03-03 @ 23:20:55
Farmor

Gos-unge! Krya på dig, glass var riktigt gott ser jag! Puss från mig

2013-03-04 @ 06:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0