skärtorsdag och långfredag

oj vad dålig jag varit på bloggat!
Men vi har inte gjort så mycket dessa dagar, njutit av solen, njuter av de sist dagarna innan pappa börjar jobba heltid igen.
Vi är ute på gården och leker mycket och vi övar på att gå varje dag :)


I torsdags var vi bortbjudna på jättegod påskmiddag hos gammelfarmor och Helge, av de fick Millie ett påskägg med ett gulligt litet halsband och kakor :) och av farmor fick Millie ett påskägg med godsaker som leverpastej och hallon och en bok. Tack alla söta, Millie är så nöjd över alla saker!

På fredagen gjorde vi inte så mycket. Var hemma, gick ut och lekte, tittade på änderna och åt en glass i solen :)
Jag började på ett nytt projekt! Jag har nämligen velat lär mig virka ett tag så igår började jag, och två timmar senare var jag klar med en halsduk som jag invigde idag! Nöjd tjej ;D


Kommentarer
Linus

Lite vindis eller?

Svar: Dumma dig!!
Michelle

2013-03-30 @ 18:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0