sprutor

Idag gick mamma, pappa och barnet till centrum och åt en trevlig lunch tillsammans :) min älsklings kyklingcurrybaguette åt jag! Efter den trevligheten var vi tvugna att göra något inte så trevligt... Det var nämligen dags för Millie att få sin ettårsspruta som var två sprutor! En i varje ben! Stackars unge blev så ledsen :(
Väger numera 9850g och är 74cm lång.

När vi kom hem fick Millie självklart en kaka av pappa för han tyckte hon behövde en när hon hade fått sprutor :)
Sitter glad i soffan

Efter sin eftermiddgsvila kom farmor hit direkt efter jobbet och var med Millie så att jag och Linus kunde åka och storhandla.
Farmor var så snäll och hade köpt med sig både hallon och jordgubbar till Millies efterrätt. Hon äter tydligen upp alla hallonen först och sen jordgubbarna :)

När vi kom hem sen bakade jag och Millie ett slags knäckebröd av mestadels frön som Jacque lärde mig, åh så gott det blev!
Sen badade vi och Millie började bli gnälligare och gnälligare innan hon gick och la sig, så hon fick en alvedon och så får vi hoppas att hon sover bra och slipper feber och ont i benen.


Kommentarer
Farmor

Hej gos unge! Hoppas att du kunnat sova inatt utan att få ont i benen eller få feber. Har du ätit upp jordgubbarna som blev över från igår? Kul hade vi iallafall eller hur? Vi har så roligt när vi spelar piano, sjunger, läser böcker och mumsar, eller hur? Slängpussar och vanliga pussar till dig från mig.

2013-03-21 @ 14:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0