tråkigt

usch vad tråkigt det är med sjukt barn. Det har varit riktigt tröttsamma dagar. Jag har lidit av att se henne lida och jag har velat rymma härifrån för att slippa höra henne gråta för allt. Millie har ätit riktigt dåligt och sovit dåligt mellan oss varje natt. Riktigt gnällig har hon varit. Men vi försöker stå ut så gott de går och bara hoppas att hon snart ska bli bättre.

Varannan dag turas jag och Linus om att ha lite "egen tid" då vi får lämna hemmet med den skrikiga bebisen och vila upp sig lite, det har faktiskt varit skönt.

Annas har vi bara hållt oss hemma. Igår ville vi ända att Millie skulle få lite variation och luft så vi hade lite fikapicnic ute på balkongen :)
Inatt var första natten som hon sov bättre, vet inte om det var alvedonens förtjänst men idag verkor hon liiite bättre, så förhoppningsvis går det åt rätt håll nu!


Kommentarer
Anonym

Ojalá que se recupere pronto mi muñequita hermoso. La echo de menos!!!!!!!!!!!!!!

2013-03-09 @ 14:22:36
mormor.

Qué raro que no haya salido mi nombre. Yo lo firmé! Besitos y cuídense mucho.

2013-03-09 @ 14:24:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0