träna!

Idag åkte vi hela "stora" familjen till täby centrum :)
Pappa tycker att vi ska ha skor till Millie men eftersom hon inte går ännu tycker jag att det känns onödigt. Men jag förstår ju ändå vad han menar att hon kan ändå stå och gå med saker men om vi är ute går det inte, så ja det är väl bra med skor, och så kanske hon behöver träna på att ha det... A hur som hellst hittade vi ändå inga skor men jag köpte ett par träningsbyxor!
Vi åkte vidare till sollentuna och lunchade där innan vi åkte hem för pappa behövde åka och jobba.

Så på eftermiddagen var farmor så snäll och kom hit och tog Millie så att jag kunde åka och träna. Tack snälla farmor!

Idag var jag på ett pass som heter sats power step. Det är på en stepbräda så mycket fart och kondition. Men man annvände också skivstång med tyngder så det var styrka också. En perfekt blandning, rolig och riktigt jobbig. Mina ben fick sig en riktig omgång!

Jag kom hem och möttes av en sån där underbar Millie igen! Så härligt!!
Nu sover galningen gott! (hon har sovit jättebra de sista dagarna!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0