Utehelg

Den här helgen har både mamma och pappa varit ute på roligheter!

Igår var jag ute med mina bröder. Vi åkte till stan och åt mongolisk buffé. Det var så gott och vi åt så mycket så vi höll på sprängas när vi ätit upp! Efter rullade vi vidare till söder där vi hamnade på två olika ställen. Cider, drinkar, öl, en massa trams, snack och skratt som alltid mellan oss tre. Men jag hade verkligen skitkul med mina söta brusher :)

Trots att jag var fruktansvärt trött så stannade vi ändå ute till sent och vid ett kom jag hem.
Så imorse tog jag mig en liten skön sovmorgon.

Idag var vi ute på lite promenad tillsammans med farmor och lilla hunden. Det var skönt i solen fast fortfarande lite kallt.
Sen på eftermiddagen var det pappas tur att gå ut. Han och farbrorCharlie är på konsert idag och har kul!

Jag och Millie fick mysigt sällskap av mormor. Vi åt, lekte och hade myspys tillsammans hela kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0