Blodpudding

Idag har vi haft en supermysig dag tillsammans med Linda, Mickan, lilla Max och lilla Milo. De kom hit tidigt redan. Vi åt en god fika men nybakade scones och äppelpaj :)
Alltid så mysigt att träffa gamla vänner som man inte träfar så ofta, finns så mycket att prata om :)

Sen har vi inte gjort så mycket idag, vi har övat med Millie och försökt få henne att ta några fler steg men det har inte gått lika bra som imorse, hihi!

Till middag åt vi blodpudding för första gången. Det började med att Millie bara kastade bort den men det slutade med att hon åt upp hela portionen hon fick på tallriken, två skivor med lite sylt och broccoli. Allt gick ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0