vill inte ha mera snö nu!

Precis när man börjar hoppas på en vår snart så börjar det snöa igen... Det är som vanligt, som varje vinter, att man aldrig lät sig att våren kommer inte förens i maj!

Imorse åkte jag och Camilla och styrketränade lite bara då vi inte fick plats på pilates. Är jag kom hem åt vi lunch och så bytte jag och linus av varandra och han gick och gymmade med Charlie i deras hemmagym :)

Jag och Millie lekte hemma och nu har vi prövat med att låta henne klättra upp i soffan istället. Det går ganska bra. Hon får klättra av sig lite och sen klättrar hon ner själv. Hon klarar av det hur lätt som hellst! Istället för tjat så får hon lite motorisk träning och om hon ramlar får hon sig en läxa. Hahaha nej men de är klart jag har koll på henne :)

Sen åt vi lasagnemiddag och Millie åt upp allt med händerna! Haha!
Precis efter middagen blev pappa utringd på jobb :( det var tråkigt. Men jag och Millie hade ändå en mysig kväll och vi skypade med mormorKaren i chile :)

Jag har satt upp två små speglar i Millies ståhöjd. Så hon måste ställa sig upp för att se sig själv, och hon är så rolig när hon står där. Hon pratar med sig själv och skrattar åt sig och tillochmed pussar på sig själv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0