Bläää

Idag efter frukost, lek och gnäll sov Millie i vagnen och så gick vi ut och träffade Jacque och sovande Lovine i sin vagn. Vi låg och solade lite men Millie vaknade snabbt idag. Hon lekte runt oss och i sandlådan medan vi satt och pratade. Jag gick och tittade till Millie som satt så glatt och lekte med gruset. Hon backar på rumpan och så gräver hon fram nåt, hon höll upp det dinglandes och jag sprang fram och sa usch (trodde det var en död mus eller nåt) nej värre, det var en stor bajskorv!!! Fyfan vad äckligt! Hon började klämma på den och jag skakade av den snabbt! Sprang till Jacque med Millies händer så hon inte kunde röra nåt och så hjälpte hon mig att torka bort det.
Nej fy så äckligt det var. Vi gick hem till Lovines farmor som bor precis där vi var och tvättade händerna. Sen gick vi hem hit och åt lunch.

Efter lite lek gick vi ut på gården och lekte. Millie ramlade med ansiktet ner i gruset stackarn och blev så ledsen. Hon var så trött också eftersom hon sovit lite på förmiddagen. Hon ramlade igen lite och då var hon bara så trött. Vi gick hem och sov, hon sov nästan två timmar innan pappa gick in och väckte henne.

På kvällen åt vi middag och efter det tog vi en promenad till coop. Sen lekte vi här hemma men Millie har varit väldigt tjurig. Nu sover hon gott iallafall!


Kommentarer
mormor

Qué le pasó a mi princesita????? Pobechita!!!!!!!

2013-05-18 @ 21:14:47
mormor

Siempre lo mismo. Gente de mier...!Realmente asqueroso! no entiendo cómo la gente no se preocupa de sus animales!

2013-05-18 @ 21:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0