Buckis!

Imorse fick vi sovmorgon till 6.30 wihoo! Vi gick upp, åt frukost, fixade oss för att sedan åka till farmor och farfars landställe "buckis".
Vi kom fram vid elva och Millie vaknade när vi skulle ta ut henne från bilen där hon sov. Hon lekte och utforskade massor. Lekte med hunden, spelade fotboll, plovkade stenar, blommor, pinnar.
Efter en stund kom även gammelfarmor och Helge och deras hund Ludvig. Två hundar! Oj så spännande!

Vi åt gott grillat och kladdkaka till efterrätt, Millie sov en stund och vi satt och njöt ute. Ibland var det lite kallt men när solen sken var det så skönt!
Vi började rulla hemmåt vid fem men vi stannade på eurostop för att Millie skulle få i sig middag och sträcka lite på benen då hon började bli sur i baksätet.
Sen kom vi hem, lekte lite innan Millie fick sin välling och sen gick och la sig.

En sån mysig dag med massor av lek med farmor, gammelfarmor och hundarna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0