Buzzador, Lego duplo

Jag är så glad för jag har kommit med i en till buzzadorkampanj!
Denna gång får jag och Millie pröva på Lego duplo. Det är jättekul!

Millie har ju inte lekt så mycket med lego innan så det var något ganska nytt, när vi fick hem paketet öppnade hon det och utforskade varje bit.
Lovine har även varit här och byggt med oss också

Än så länge får hon inte fast bitarna själv men hon vet hur man gör och försöker. Roligast är ta ta isär klossarna som mamma och pappa byggt, för det kan hon!

Men favoriten är dörrarna som hon öppnar och sen sätter de på armen, och så går hon runt så! Hahaha, sen en liten björn som hon tycker om pussar på :)

Ni som är intresseade av att komma och bygga lite och få en informationsfolder samt en 20% rabattkupong på legoduplo, varsågoda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0