Carlslund igen

Idag gick vi ut och träffade Jacque&Lovine. Tjejerna sov förmiddagsvila men Millie vaknade tidigt ifrån den. Vi beslöt oss för att gå till ängen i Carlslund igen. Dit kom äver Andrea&Viggo. Barnen lekte så glatt och vi satt och solade och hade det skönt.
Vi gick sen in till Andrea som bor precis bredvid. Barnen fick potatisbullar och lite pannkakor och vi vuxna åt pannkakor med glass och sylt :) mums! Millie åt massor!
Vi lekte en stund hos Andrea&Viggo. Både inne och ute på deras mysiga tomt.

När barnen skulle sova gick vi hem.

När Millie vaknat från sin eftermiddagsvila började vi laga middag, idag blev det tacofisk med ris, åh vad Millie mumsade i sig!
Vi åt några jordgubbar till efterrätt innan vi gick på promenad på centralvägen för att köpa ett läppsyl, Millie var lite dramatiskt i början men sen blev hon lugnare och när vi sist stannade och lekte på gården vart hon ännu gladare!

Pappa kom hem lagom tills Millie skulle börja fixa sig för sovdags så de hann pussas och kramas lite innan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0