DramaMillie

Idag har jag och Millie bara tagit det lugnt. Hon har smittat mig och jag är snorigare än någonsin. Men sålänge det är snor och lite hosta så är det bra :)

Jag och Millie tog en liten promenad och tittade på änderna. När jag lyfte bort henne därifrån (eftersom hon skulle jaga de ner i ån) så fick hon sånt där dramagråt när hon slänger sig ner med huvudet i marken och gråter. Då satte jag henne i vagnen och så grät hon ännu mer... När vi kom till gården här hemma så hade hon lugnat ner sig. Då hade vi en mysig liten blåbärspicknick :)

Efter det gick hon runt på gården men när hon skulle ut mot vägen fick jag hämta henne och när jag lyfte henne så började hon skrika igen, in i porten och vänta på hissen (då skulle hon upp för trappan) bar in henne i hissen och hon bryter ihop igen, ligger där på hissgolvet och gråter. Haha vilken skitunge! En riktig dramaqueen hade jag att göra med idag!

Här hemma har hon hittat lite nya saker att leka med. Min sko, för att hon älskar kardborreband!

Hennes nya musse, så nu har hon två att hålla reda på :)

Och så fick hon en väska av mig som hon har gått runt med på axeln idag. Fattar hon att det är en väska som man har på axeln eller vart det bara så?! Haha söt är hon iallafall :)


Kommentarer
Farmor

Jag blir så full i skratt när jag läser om vår lilla Drama queen! Vad ska det bli av vår älskade Gos???? Roligt att hon börjat med väskor och skor också, stoppar hon något i väskan? Tycker hon ska få ha sitt läppglans i den och en liten spegel, ha ha!!!!Det ska börjas i tid!

2013-05-03 @ 11:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0