Första maj

Första maj och äntligen har det kännts som en underbar vårdag!!

Idag har vi varit på tur! Jag och Millie började med att ta en promenad så Millie sov i vagnen. När vi var påväg till en loppis träffade vi farmor så hon följde med oss. Vi hittade inget riktigt, eller jo Millie fick en Musse Pigg gosing :)
Efter det tog vi en snabblunch hemma innan jag, Millie, pappa och farmor åkte iväg till barkaby för att gå på barnens hus och babyproffsen. Pappalinus har promt fått för sig att Millie måste ha en ny vagn, en sulky, jag är osäker men vi var där och tittade och kännde och klämde men än så länge hittar jag ingen bra.

Sen åkte vi vidare till häggvik, vi fikade på waynes och sen fortsatte titta vagnar på bigbaby. Efter det åkte vi hem med en Millie som slagit sig så att hon blev så utmattad av gråtet och somnade snabbt.

På kvällen tog vi det lugnt. Åt middag och efter det tog Millie och pappa ett lååångt bad :)
Nu har jag pysslat lite med loppisspegeln som jag köpte och börjat måla om den.

Millie hittade ett bra ställe att sätta sig i :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0