fredagen

Såhär tokigt satt Millie och tittade på tv igår. Hon ville ha ryggsäcken och ena vanten på!
Igår gick jag och Millie till kusinernas lekplats och lekte med de. Millie älskar att leka med sina stora kusiner. Hon tycker iförsig om att leka med alla stora barn! Hon följde efter alla och tittade så nyfiket på va de gjorde. Och så lekte hon massor med Fernando och Isabelle. De grävde, gungade, klättrade (Millie ville gärna men det gick inte)

Vi hade super mysigt innan vi gick och tog en promenad så Millie kunde sova i vagnen. Jag tog en mysig promenad längst med ån innan jag gick hem.

På kvällen gick vi och handlade till middagen. Blev en mysig middag med hemmagjorda hamburgare och blåbär till efterrätt.
Sen var vi ute och gick en sväng innan Millie skulle sova.

Nu sitter vi i bilen påväg till farmor och farfars landställe för att fira farfar som fyller år!
Hoppas ni alla får en trevlig lördag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0