Hammarby

Såhär fin såg söderstadion ut igår :)

Efter en trevlig kväll med mina bröder och en vinst så kom jag hem och sov igår.
På dagen var vi hemma, Lovine och Jacqueline kom hit. Vi gjorde ugnspannkaka för första gången

Efter vi ätit gick vi ut och lekte på gården. Söta tjejerna klättrade upp på en bänk och stog där och lekte och pussades!


Idag fick jag sovmorgon till tjugo över sex, wiho. på förmiddagen var jag och Millie hemma. Hon sov nästan två timmar, precis som igår.
När hon vaknade åt vi lunch innan vi gick till centrum och träffade Linda och Millies kusiner Fernando och Isabelle. Vi åt en glassfika innan vi pussades hejdå och önskade de en trevlig resa då de flyger till Gran canaria imorgon bitti! Åh så skönt för de! Ha det så underbart!!
Jag längtar tills vi ska på vår första semester med Millie, vi ska nog komma iväg på vintern :)

Jag och Millie gick vidare till öppna förskolan och sjöng och lekte lite och gick sen hem och sov.
När hon vaknade åt vi middag och tog sen en tur till rusta och Lidl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0