Hopp

Millie har börjat säga sitt första medvetna ord, iallafall det första vi uppfattar :) hon går runt tar ett litet skutt och säger: app, skuttar igen och säger, opp. Hon säger alltså hopp när hon hoppar :) gullunge!

Idag var vi bara hemma tills Jacque ringde och sa att de skulle komma förbi, Mllie hade precis vaknat, vi gjorde ugnspannkaka igen och åt alla tillsammans. Sen gick vi till centrum en sväng.
Vi sa hejdå och på vägen hem så stötte jag på Carro med hennes tolvdagars lilla Noelia och några gamla vänner som satt och fikade. Jag och Millie fick vara med och vi hade en mysig stund :)

Sen gick vi hem, Millie sov och när hon vaknade åt vi middag och sen gick vi och handlade på systembolaget, det var ett par år sedan jag var och handlade där :)
På vägen hem hittade farmor oss, och vilken tur för Millie som blev glad och fick gunga med henne!
Om 81 dagar börjar jag jobba igen. Jag har börjat tänka mycket på det fast jag nog borde låta bli. Jag har vant mig så mycket vid den här vardagen och att gå tillbaka till jobb varje dag och inte spendera så mycket tid med Millie som jag gjort känns skrämmande... Men vi har 80 dagar kvar att njuta av!! Så skönt att ha hela sommaren framför sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0