kalasdag!

Idag gick vi upp och hade en trevlig morgon alla tillsammans :) vi åt frukost och mös och lekte. När Millie sov förmiddagsvila pasde jag på att klippa Linus. Efter det gjorde vi oss redo för att åka på lille Milos dop i fresta kyrka.
Det var ett mysigt och trevligt dop, alla barnen som var där skötte sig så fint, det var ju skönt!
Sen åkte vi vidare till bollstanäs församlingshem där dopfikat ägde rum. Mums! Massor av smörgåstårtor och vanliga tårtor, bullar och gott, Millie fikade massor och sprang efter alla stora barnen som lekte kurragöma. Men hon var så söt för när alla sprang åt ett håll så gick hon efter, och när hon äntligen kommit fram så skulle de springa åt nästa håll haha men hon var så glad och nöjd ändå. Hon tycker ju att det är så spännande med stora barn!

Efter det kalaset åkte vi hemmåt, millie fick somna i bilen,pappa skulle iväg och träffa npgra vänner och jag och Millie gick av och mötte upp Helena, Annica och Alfons för att gå på Helenas 50års kalas! Så mycket folk, och alla satt ute i det fina vädret. Där fanns det ännu mera gott, kallskuret, pastasallad, såser och frukt. Så då mumsade jag och Millie igen :) resten av kvällen fick jag jaga Millie upp och ner för alla trappor men glaf var hon! Och så hittade vi kompisen Lias som vi lekte med också :)

Sen gick jag och Millie hem för det började bli lite kallt och sovdags för henne. Men vi har haft en riktigt mysig och trevlig dag med alla gulliga vänner!!

Vår underbara fina bebis som börjar bli så stor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0