Klockan

Imorse vaknade Millie 5. Jag hämtade henne och efter en stund somnade hon om i våran säng och vi sov till kvart över sju!! Så underbart!
Vi gick upp i lugn och ro, gosade, åt frukost, fixade iordning oss för att sen ta bussen till öppna förskolan i bollstanäs. Klockan började närma sig tio och hon verkade bli trött som vanligt den tiden så hon sov i nästan en och en halv timme.
Hon ville ha min klocka, sov till och med, med den!

Jag fick väcka henne för att det var sopplunch. Idag var det fisksoppa, jag tyckte den var sådär, Millie åt ganska bra.
När vi var klara packade vi ihop oss och gick ett litet gäng hem till Linda en stund.
Millie hade roligt och ännu roligare när Meja kom också :)

Efter lek och en massa sandätande sov Millie i vagnen och vi tog bussen hem.
Pappa var redan hemma så jag lämnade Millie hemma och gick till blodbussen och lämnade blod.
Äntligen fick jag det. Om du är frisk, kan och vill så tycker jag att du också ska ge blod, det är enkelt och det kan rädda liv!

Jag kom hem till en superglad Millie, pappa drog iväg för att titta på fotboll och jag och Millie hade en rolig kväll.
Hon hade ju en liten sväng av mycket grin och tjur men nu verkar det ha vänt och hon verkar gladare än någonsin (fast jag tycker att hon har varit lite väl mycket mammig och vill bli buren, men glad och underbarttokig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0