kusinerna!

Igår kväll tittade jag och min syster på film. När den var slut vid elva hade jag visst somnat på soffan och hon var så seg så hon sov över här. Och juste, kakan blev faktiskt väldigt god!

Så idag var vi vara trötta här på morgonen. Cami sov på soffan, jag halvsov på soffan och Millie lekte överallt. När Millie sen sov vila i två timmar borde jag passat på och sova också men hann några minuter sen fastnade jag och syrran framför tvn.
När Millie vaknade år hon lunch och så gick vi ut på gården och lekte. Hon nästan sprang ut och var så lycklig!

Dit kom kusinerna som varit utomlands i en vecka, vi hade saknat de! Så det blev lite kramkalas och så fick de berätta allt de gjort :)

Vi vandrade sen vidare tillsammans till centrum, jag lämnade tillbaka en dräkt jag köpt till Millie för den var stor och konstig på
.
På vägen hem fick Millie somna i vagnen.

Ikväll har jag och Millie varit själva hemma och gosat. Hon har varit lite skrikgnällig till och från. En tand har tittat fram, vet inte om den gör ont eller om fler är påväg.. får se. Hahahha titta vad jag lyckades med!! Men hon hatar när jag håller på med hennes hår! Hoppas hon vänjer sig sen för det är ju så fint med toffsar (men jag får vänta tills det kommer lite mera hår)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0