Läppglans!!

Imorse när vi gick upp var jag lika trött som varje morgon. Jag la mig på soffan och vilade lite, Millie lekte, pappa var kvar hemma. När han kom ut från toan skällde han lite på mig för att jag inte märkte vad Millie höll på med...
Hon hade nämligen fått tag på sitt läppglans som hon fått av farmor. Fått upp locket, och tagit lite för mycket på sig.

Hahaha tokungen såg så fin ut. Hon hade klumpar i munnen som hon spottade ut och det var kladd på golvet, dörren, pyjamasen och hela hennes händer och ansikte. Ja farmor har ju lärt henne hur man tar lite på fingret och sen på munnen :) hahaha så tokigt!

Efter frukost osv sov Millie i vagnen och vi gick ut och träffade Jacque och Lovine. Vi skulle sola men Lovi vaknade på en gång så vi öekte här på gården där även Roberto och kusin Isabelle. Millie vaknade och sen kom även Fernando dit. Vi gungade, grävde och åkte rutschkana. Sen gick vi upp hit och åt lunch och lekte en stund inne.

söttjejerna ville hoppa ner i Millies säng, så där låg de och gosade :)
Kusinerna gick hem och vi gick ut och lekte lite mera innan det var eftermiddagsviladags :)
När pappa kom hem gosade vi alla tre en stund innan vi åt middag och sen gick till Coop och köpte cola.

Ha en skön helg allihopa!


Kommentarer
Farmor

Så tokigt att läppglanset tog slut, men det gör inget Millie! Jag har ett nytt till dig som du ska få nästa gång vi ses :) Den här gången är det en annan variant, man kan ju inte ha samma hela tiden :) Puss från farmor

2013-05-18 @ 09:50:39
mormor

hahahaha ;-)) men farmor!!!!!!!!!!!
jajajajaja! se vé hermosa mi gordita malula.

2013-05-18 @ 21:19:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0