Lekt massor ute på gården

Idag vaknade Millie som vanligt halv sex. Då får hon komma in till oss och så ligger vi kvar och gosar till sex. Då gick vi alla upp och jag testade ett nytt recept på frukostbröd :)

Efter tog vi en promenad till Ica för att köpa lite gott till kvällen :) och sen när vi kom hem sov Millie vila i nästan två timmar.
När hon vaknade åt vi lunch och gick sen ut på gården och lekte.
Såhär hittade jag Millie när vi skulle titta till vad hon gjorde i stugan

Pappa åkte iväg till en kompis och vi gick in och väntade på att kusinerna skulle komma över tillsammans med Robero.
När de kom var Millie ganska trött och gnällig som hon är så ofta nuförtiden men hon blev ändå glad när de kom, då blev det genast roligare. Vi gick ut sen så att Millie fick sova vila i vagnen och vi andra lekte på gården.

När Millie vaknade lekte vi ute en stund och sen gick vi in och beställde mat från kinarestaurangen. Det var gott!
Vi lekte lite och åt vindruvor till efterrätt.
Efter mycket lek och halvtrötta och gnälliga Milliesar och Isabellisar gick de hem.
Jag och Millie gosade och jag försökte få henne att vara så nöjd som möjligt innan hon äntligen fick gå och lägga sig.
Nu väntar jag på att Linus ska komma hem så ska vi titta på melodifestivalen och äta lite gott, jag ska festa till det med brieost och kex idag :)


Kommentarer
mormor

Me encanta ver como los primitos están siempre juntándose para jugar y pasarlo bién. Los amo!!!!!!!!!!!!

2013-05-18 @ 21:22:10
Anonym

Chichi, a mi princesita no la puedes dejar ni un segundo sola! Está terrible!!!!!!!!

2013-05-18 @ 21:24:15
mormor.

No puse mi nombre en el inläggt anterior! Besitos.

2013-05-18 @ 21:25:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0