Myssolen

Idag kom Jacque och Lovine hit och lunchade och lekte. Vi var ute på gårde och lekte också, det är så underbart nu när solen lyser och det är så mysigt att vara ute då!

Men vad jag skrattade åt Millie! Lovine satt och gungade och jag och Jacque stod bredvid och pratade, Millie gick runt... Men när jag plötsligt tittar till henne så ligger hon alldeles stilla såhär:

Sen gick vi till centrum, där mötte jag upp Annica med sin Alfons. Vi tog en fika på waynes innan jag och Millie gick hem.

På kvällen tog familjen en tur, först till coop i häggvik för att reklamera denna fläskytterfilén som höll på att sprängas!
>
Vi fick dubbelt så mycket pengar tillbaka för den och så åkte vi till sollentuna centrum och åt middag där :)
Efter gick Millie runt där och vinkade till barn och vuxna, pratade med de och slängde slängpussar! Ett charmtroll var hon ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0